9 תשובות
ככה זה
אנונימית
כי הם חושבים שבגלל שהם גדולים מאיתנו בכמה שנים אז הם יכולים לחשוב שהם מעל כל העולם וכאלה חכמים גדולים למרות שהם לא, המון אגו בעיקר
וואי צודקת
זה ככ מעצבן
זה סתם האגו הענקי שלהם
אנונימי
שואל השאלה:
כאילו אחי זה לא שאתה מבין יותר ממני
שואל השאלה:
הם גם מציקים 24/7
אני בקושי לא הספקתי לנשום וכבר יש להם משהו לומר
חוץ מזה מה שעוד יותר מעצבן זה שההורים לצידם
ההורים אף פעם לא לצידנו
כי אנחנו נושאים הרבה יןתר מידי רק בגלל הכותרת של אח בכור
סתמי
שואל השאלה:
נפגעת ?