8 תשובות
מאיך שזה נראה רוב ההייט של טליה מגיע מבנות שמקנאות בה, ודי בצדק, היא יפהפייה
אנונימי
אם את לא רואה האח הגדול את לא מודעת למה שקורה באמת את מודעת לאיך מציירים את שניהן בחוץ
כי מנסים להוציא את טליה לא בסדר
חוץ מזה יש פעמים שבר יוצאת הכי כנה ואמיתית בבית ונלחמת על מה שצריך, בפעמים שטליה הייתה צריכה משהו בר הייתה נלחמת בשבילה כי טליה לא אחת שתבוא ותצעק על כולם.
תגידו מה שתגידו אבל בר מהממת היא פשוט יש לה קטעים שהיא מאבדת את זה קצת וקורה הכל בסדר אבל עדיין
אנונימי
אתם חייבים להתקדם מהנושא הזה של שונאים מישהו רק בגלל קנאה, חשבת על זה שאולי לא כולם מתחברים לאופי שלה? והם גם לא חייבים

אני לא שונאת אותה אבל היא גם כבר לא מהאוהבים עלי זה אומר שהתחלתי לקנא לה?
כן נתחיל בזה שאם את לא רואה אל תביעי דעה בכלל כי זה אומר שאת לא באמת יודעת
דבר שני שתיהם גרועות
1. אם את לא רואה אין מה להביע דעה על קטע של דקה 2. טליה שחקנית ואם דברים שהיא אומרת מישהו אחר היה אומר היו יוצאים עליה כי היא "טליה שכולה תכלת" עלאק , ואנונימי אה כן? יש כמה אנשים ששונאים אותי זה אומר כי אני כוסית אז מקנאים? תודה
אנונימית
^אינפיניטי
אז מה את בדיוק שונאת באופי שלה? ובחייאת אל תחזרי על ה "שחקנית" זה כבר קאצפרייז מאוס

^אנונימית
כן. כנראה.
אנונימי
אני ממש אמרתי שאני לא שונאת אותה אבל טוב
היא כבר לא באהובים עלי מכמה סיבות:
1. ראיתי כמה היא מתייפייפת ועושה את עצמה מעל האחרים בריבים (המשפטים שלה) אם יש לה משהו להגיד שתגיד שלא תשחק אןתה הצד היותר טוב כי זה אחד מהדברים שמשגעים לי את המוח
2. מה שהיא עשתה לאופק ועכשיו גם לשחף, אין בעיה בפלרטוטים לא אכפת לי שניהם רווקים הכל טוב אבל היא רואה שהם מתאהבים והיא בכלל לא בעניין אז למה להמשיך? תפסי מרחק וזהו
3. מאז שהיא נהייתה ב"וואנבי קבינט" היא נהייתה פשוט בלתי נסבלת
4. הדרך שהיא דיברה על אופק ועל המשקל שלו, מזעזע בעייני

שוב אני לא שונאת אותה אבל גם לא אוהבת בדיוק כמו בר (למרות שעכשיו היא ממש בסדר אז אולי אני אתחיל לאהוב אותה יותר)