7 תשובות
את משחקת במחשב? ישנה בצורה לא נוחה? יש מלא סיבות
שואל השאלה:
אני לא משחקת במחשב.
שואל השאלה:
אנ ישנה רגיל
יכל להיות יש לך משהו בגב או שיש לך הרגל
מהיסודי כבר סחבתי תיק כבד ממש כל יום וזה ממש דפק לי את הגב

אולי עברת משהו דומה? אם לא ממליץ ללכת לרופא
שואל השאלה:
לא. זה לא קשור בתיק. התיק שלי כמעט תמיד קל.
אמרתי את זה בתור דוגמא כי לי התחילו בעיות גב בגיל צעיר

אם אין לך שום הרגל או משהו יום יומי שאת עושה עם הגב ממליץ ללכת לרופא שתוכלי לטפל בזה כמה שיותר מוקדם
אולי יש לך הרבה סטרס נפשי שגורם לזה. זה ידוע שכאבי גב נוצרים מסטרס..