14 תשובות
מה זאת אומרת חיה רעה על הבמה
בגלל שהיא מוכשרת,
וגם כמו שכתבת שהיא שרה ורוקדת מגיל צעיר.
שואל השאלה:
הכוונה שהיא נותנת את כל כולה ונכנסת לזה ורוקדת ..
אנונימית
לא
היא אפילו לא שרה באמת...
היא כן למה לשקר ^
כי היא מושלמת
את מקנאה^^
היא פשוט כישרונית בזה
אנונימי
^ היא עם פלייבק על הבמה....
היא לא
אנונימי
היא כן אבל וואטבר
גם רוב הזמרים עם פלייבק על הבמה שזה מוריד ברמות
צודקת
אבל לפחות שתשיר שיר אחד בלי פלייבק
שואל השאלה:
היום כולן עם פלייבק גם כשריהאנה הופיע בארץ זה היה פלייבק, נועה אמורה להופיע בארוזיון וזה לא יהיה פלייבק
אנונימית
נכון^!
נועה קירל היא מושלמת והיא שרה הכי יפה בעולם
אנונימי
עכשיו היא מוכרת כרטיסים להופעה של בלי פלייבק היא אומרת שהיא "מרגישה מוכנה עכשיו"

ולפני שהיא הייתה זמרת היא הייתה רקדנית, ממישהי עם ניסיון זה לוקח לך את הביישנות ונותן לך את "החיה הרעה על הבמה"
אנונימית
שמעתי אותה בהופעה בלי פלייבק היא אחת הזייפניות ! במקום ללכת לכוכב הבא או אקס פקטור היא בחרה בזה שאבא שלה ישלם ליחצן בשביל עוד פרסום ושיווק גועלוככה נוצר "כוכבת ילדים" לא פלא שהיא מזייפת בחיים לא היה לה קול יפה סתם אוהבים אותה בגלל הכסף
אנונימית