8 תשובות
תן לה לישון
כיבוד הורים חשוב יותר.
השאלה היא אם הכאבים האלו חזקים מאוד או שאפשר לחכות לבוקר.
השאלה היא אם הכאבים האלו חזקים מאוד או שאפשר לחכות לבוקר.
לתת לה לישון אם זה משהו שעובר לך מכדור ואת מודעת לזה
אם זה משהו שאת לא יודעת וזה נחוץ אז תעירי אותה
אם זה משהו שאת לא יודעת וזה נחוץ אז תעירי אותה
לא יפה להעיר את אימוש
סורי תתני
קודם כל תתפלל שנית שים בכוס מים חרדל דיזון וקצת פלפל ושמן זרעי ענבים.ותשתה.ואז תתקשר למדא.
שמחה שעזרתי:)
שמחה שעזרתי:)
קח/י נורופן, 10 דקות הכל עובר, מחר בבוקר תגיד/י לאמא שלך שלא הרגשת טוב ולקחת תרופה ותזכור/י את השעה שלקחת את הנורופן
לא תעיר/י אותה
לא תעיר/י אותה
תני לה לישון אם זה ממש יחמיר תעירי אותו
באותו הנושא: