6 תשובות
כי יש סיכום שנה כזה
כי יש סיכום שנה
כי הם דגנרטים
יצא הסיכום שנה d:
כי יצא הזה של השנה
כולם מדברים על ספוטיפיי, גם בחמל
באותו הנושא: