4 תשובות
כן. נקודה.
לחיות זה להרגיש ורק לראות דברים.
אנשים חיים גם בלי להרגיש והם לא יודעים כמה זה חסר כי הם בחיים לא חוו את זה, אז בעיקרון הם מתפקדים כמו רובוטים כאלה.
את חושבת שזה נקרא לחיות?
לדעתי לחיות זה להרגיש חד משמעית.
גם לטוב וגם לרע.
אנונימית
כך אני מגדיר
כן זה להרגיש ולראות