23 תשובות
בן תמותה
רגועה.
מצד אחד קצת מלחיץ לדעת כמה ימים נשארו לי אבל זה עוד הרבה זמן אז אני לא ממש אלחץ
יקח לי רק 23 אלף ימים לחשב את זה
זה יהיה 62.9706 שנים..במקרה שלי גיל 83 שזה לגיטימי
זה יהיה 62.9706 שנים..במקרה שלי גיל 83 שזה לגיטימי
כלום
שאני הולך למות בגיל 78
אחלה גיל למות בו תאמת
אחלה גיל למות בו תאמת
דיכאון
זה אמור לגרום לי להרגיש משהו?
שזה הרבה יותר מדי
אפשר להוריד את זה ל1?
אפשר להוריד את זה ל1?
אנונימית
מדכא..
אנונימית
אנונימית לאאאא!!
שואל השאלה:
זה יוצא 4000 שבועות ככה
זה יוצא 4000 שבועות ככה
רק עוד 4000 שבועות של סבל
נפלא
נפלא
שואל השאלה:
בצד החיובי אנחנו ישנים שליש מהחיים שלנו אז זה בעצם 2666 שבועות של מודעות
בצד החיובי אנחנו ישנים שליש מהחיים שלנו אז זה בעצם 2666 שבועות של מודעות
אני לא חושב\ת שהסדרה שלי תספיק להסתיים עד אז
בכי בכי
בכי בכי
חחח שמע יש דבר כזה בשם דיכאון, אני משנה 2/3 לפחות
ישנה*
^בדיוק
ככה אני מקצרת לעצמי את הסבל
ככה אני מקצרת לעצמי את הסבל
^^ כל כך מזדהה עם זה
יותר מדי ימים לעולם המגעיל הזה
נורא
שאיך אנשים פה חישבו בני כמה הם יהיו מה פספסתי בשיעורי מתמטיקה