23 תשובות
בן תמותה
רגועה.
מצד אחד קצת מלחיץ לדעת כמה ימים נשארו לי אבל זה עוד הרבה זמן אז אני לא ממש אלחץ
יקח לי רק 23 אלף ימים לחשב את זה
זה יהיה 62.9706 שנים..במקרה שלי גיל 83 שזה לגיטימי
שאני הולך למות בגיל 78
אחלה גיל למות בו תאמת
דיכאון
זה אמור לגרום לי להרגיש משהו?
שזה הרבה יותר מדי
אפשר להוריד את זה ל1?
אנונימית
מדכא..
אנונימית
אנונימית לאאאא!!
שואל השאלה:
זה יוצא 4000 שבועות ככה
רק עוד 4000 שבועות של סבל
נפלא
שואל השאלה:
בצד החיובי אנחנו ישנים שליש מהחיים שלנו אז זה בעצם 2666 שבועות של מודעות
אני לא חושב\ת שהסדרה שלי תספיק להסתיים עד אז
בכי בכי
חחח שמע יש דבר כזה בשם דיכאון, אני משנה 2/3 לפחות
^בדיוק
ככה אני מקצרת לעצמי את הסבל
^^ כל כך מזדהה עם זה
יותר מדי ימים לעולם המגעיל הזה
שאיך אנשים פה חישבו בני כמה הם יהיו מה פספסתי בשיעורי מתמטיקה