37 תשובות
למה אתה משווה בכלל ? לא הבנתי נשמה מה אתה מתנהג כאילו הסודנים היו עושים אותו דבר בשבילך אנחנו לא עושים שואה לסודנים מה הם צריכים מקלט
שואל השאלה:
יש כרגע רצח עם בסודן, כמו שהיה רצח עם ליהודים באירופה, וכמו שארה"ב לא נתנה מקלט ליהודים שנמלטו, ישראל לא נותנת מקלט לסודנים שנמלטו.
בדיוק אותו דבר.
יש כרגע רצח עם בסודן, כמו שהיה רצח עם ליהודים באירופה, וכמו שארה"ב לא נתנה מקלט ליהודים שנמלטו, ישראל לא נותנת מקלט לסודנים שנמלטו.
בדיוק אותו דבר.
אנונימי
שואל השאלה:
ישראלים לא רק שהם צבועים הם גם מתרצים את הצביעות שלהם. בושה.
ישראלים לא רק שהם צבועים הם גם מתרצים את הצביעות שלהם. בושה.
אנונימי
זה נראה לי משיקולים אחרים כמו הצמיחה של האוכלוסיה כאן ... בקרוב 10 מיליון אזרחים והמדינה לא מתפקדת מכל בחינה..תשתיות..פוליטיקה..דיור..יוקר מחיה..טרור.. בקושי דואגים לעצמנו ולניצולי שואה אז למקלט לסודנים
אנונימית
שואל השאלה:
בכל מדינה יש בעיות.
אני לא אומר שישראל צריכה לקבל אותם, אני חושב שיהודים צריכים להפסיק להתלונן שאף אחד לא קיבל אותם.
בכל מדינה יש בעיות.
אני לא אומר שישראל צריכה לקבל אותם, אני חושב שיהודים צריכים להפסיק להתלונן שאף אחד לא קיבל אותם.
אנונימי
נכון אבל זה גם צביעות שלא דואגים לניצולי שואה
אנונימית
המדינה לא יכולה לקבל את כולם יש לה מספיק בעיות משלה כרגע בל נשכח שאנחנו מדינה קטנה במזרח התיכון ולא גדולה כמו מדינות אירופה לכן קודם אזרחי המדינה אחר כך השאר חוץ מזה כשהתחילה המלחמה באוקראינה מדינת ישראל כן קלטה המון פליטים אוקראינים
מקבלים פליטים אם הם בסיכון במדינה שהם נמצאים בה.
המסתננים הסודנים מגיעים ממדינות כמו מצרים, לא ישר מסודן.
במצרים אין להם סכנה ולכן לא מקבלים אותם
המסתננים הסודנים מגיעים ממדינות כמו מצרים, לא ישר מסודן.
במצרים אין להם סכנה ולכן לא מקבלים אותם
אנונימי
תגיד, נכון שקוראים לך אחמד או מוחמד?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ יופי, אז גם יהודים ברחו מגרמניה עוד כשהיא הייתה בטוחה.
נמאס כבר מהצביעות שלכם, תחליטו, או שלא היו צריכים לקבל יהודים ולא צריכים לקבל סודנים, או שצריכים לקבל את כולם.
זה לא אפשרי שאתם מתבכיינים כל שנה על איך העולם הפקיר אתכם אבל אז עושים בדיוק אותו דבר.
^^ יופי, אז גם יהודים ברחו מגרמניה עוד כשהיא הייתה בטוחה.
נמאס כבר מהצביעות שלכם, תחליטו, או שלא היו צריכים לקבל יהודים ולא צריכים לקבל סודנים, או שצריכים לקבל את כולם.
זה לא אפשרי שאתם מתבכיינים כל שנה על איך העולם הפקיר אתכם אבל אז עושים בדיוק אותו דבר.
אנונימי
תגיד, סתם מעניין, אתה יהודי?
אנונימי
שואל השאלה:
לצערי
לצערי
אנונימי
אז בוא נפתח את המדינה ונכריז לכולם מדינת ישראל הפכה להיות מדינת מקלט לכול הפליטים ושכולם יכולים להגיע ללא הגבלה אז תיהיה מרוצה? שאלה נוספת האם מדינת ישראל יכולה בכלל לקלוט כמות גדולה\בינונית של פליטים ולהעניק להם סיוע ?
שואל השאלה:
אז למה את ציפית ששוויץ תקבל יהודים?
אז למה את ציפית ששוויץ תקבל יהודים?
אנונימי
שואל השאלה:
נראה שאתם מפספסים את הנקודה שלי. אני לא חושב שישראל צריכה לקלוט פליטים, אני חושב שישראלים צריכים להפסיק לבכות שלא קיבלו אותם כפליטים במקומות אחרים.
יהודים הגיעו לשוויץ ואמרו להם "לא" וזו זכותם, מה קרה ליהודים? זו לא בעיה של השוויצרים.
נראה שאתם מפספסים את הנקודה שלי. אני לא חושב שישראל צריכה לקלוט פליטים, אני חושב שישראלים צריכים להפסיק לבכות שלא קיבלו אותם כפליטים במקומות אחרים.
יהודים הגיעו לשוויץ ואמרו להם "לא" וזו זכותם, מה קרה ליהודים? זו לא בעיה של השוויצרים.
אנונימי
ישראל זו מדינת הלאום של העם היהודי, אנחנו לא יכולים להכיל את כל הזרים, ולאזרח אותם בשביל זה יש מדינות כמו קנדה שחסרת היסטוריה או לאום
אם אתה יהודי אז למה לצערך, ולמה אתה קורא לנו הם גם אתה יהודים, ואנחנו לא "מתכיינים" על שום דבר, אחך אתה משווה, שמדינות אירופה רצחו אותנו בשטיתיות כמו צאן לטבח אל שאנחנו לא מסכימים להפוך כל אחד שרוצה לאזרח.
כי רוב גדול מהסודנים לא פליטי מלחמה אלה מנסים למצוא שיפור למחייה שלהם
רובם אנשים שנלחמו ורצחו ומנסים לברוח עכשיו למקומות בטוחים
זקנים וילדים ממש לא עושים את הדרך לישראל אלה למדינות שכנות
אבל כן, ישראל מאוד צבועה
דוגמא נוספת היא אי הכרה בשואה הארמנית
רובם אנשים שנלחמו ורצחו ומנסים לברוח עכשיו למקומות בטוחים
זקנים וילדים ממש לא עושים את הדרך לישראל אלה למדינות שכנות
אבל כן, ישראל מאוד צבועה
דוגמא נוספת היא אי הכרה בשואה הארמנית
שואל השאלה:
"אחך אתה משווה, שמדינות אירופה רצחו אותנו בשטיתיות כמו צאן לטבח אל שאנחנו לא מסכימים להפוך כל אחד שרוצה לאזרח."
יש פה בעיה. אתה לא מבין מה אני כותב, מכניס לי מילים לפה ואז עוד שואל על סמך זה שאלות.
קודם כל מדינות אירופה לא רצחו אותנו בשיטתיות, זו הייתה רק גרמניה.
בדיוק באותה מידה, הצבא הסודני משמיד שבטים באזור מערב סודן, ובדיוק כמו ששוויץ לא הכניסה פליטים יהודים, ישראל לא מכניסה פליטים סודנים, אלא שיהודים מעזים לבוא בטענות לשוויץ שהיא לא הכניסה יהודים בזמן שהיא בעצמה לא מכניסה סודנים.
לא מבין למה אני צריך לחזור על כל דבר מיליון פעם, יש לכם בעיות?
"אחך אתה משווה, שמדינות אירופה רצחו אותנו בשטיתיות כמו צאן לטבח אל שאנחנו לא מסכימים להפוך כל אחד שרוצה לאזרח."
יש פה בעיה. אתה לא מבין מה אני כותב, מכניס לי מילים לפה ואז עוד שואל על סמך זה שאלות.
קודם כל מדינות אירופה לא רצחו אותנו בשיטתיות, זו הייתה רק גרמניה.
בדיוק באותה מידה, הצבא הסודני משמיד שבטים באזור מערב סודן, ובדיוק כמו ששוויץ לא הכניסה פליטים יהודים, ישראל לא מכניסה פליטים סודנים, אלא שיהודים מעזים לבוא בטענות לשוויץ שהיא לא הכניסה יהודים בזמן שהיא בעצמה לא מכניסה סודנים.
לא מבין למה אני צריך לחזור על כל דבר מיליון פעם, יש לכם בעיות?
אנונימי
שואל השאלה:
^^ יש כאלה שכן נמלטו מהמלחמה ובכל זאת לא מקבלים מקלט.
^^ יש כאלה שכן נמלטו מהמלחמה ובכל זאת לא מקבלים מקלט.
אנונימי
אתה הבן אדם הכי טיפש שראיתי הרבה זמן
אנונימית
האמת, שינית לי את נקודת המבט על שני הדברים.
תודה
תודה
אנונימי
שואל השאלה:
^^ אתה ממש טמבל אה?
בסודן יש רצח עם, כמו שהיה ליהודים, אתה מבין את זה? באיזו זכות אתה קורה לזה דבר טיפשי, אולי גם השואה זה היה דבר טיפשי?
^^ אתה ממש טמבל אה?
בסודן יש רצח עם, כמו שהיה ליהודים, אתה מבין את זה? באיזו זכות אתה קורה לזה דבר טיפשי, אולי גם השואה זה היה דבר טיפשי?
אנונימי
שואל השאלה:
לא מופתע מרמת הטמטום, בכל זאת ימני קיצוני שמעריץ את גולני.
לא מופתע מרמת הטמטום, בכל זאת ימני קיצוני שמעריץ את גולני.
אנונימי
אתה חלק מהעם של הטמבלים ילד מתנשא אנטידמי^
ואם המציאות כזאת שטחית וברורה בעיניך אתה פה הלא בסדר
גרמניה... וכל המדינות שתקו ונתנו למה שקורה המחנה השמדה להשיאר שם, בכלל אוסטריה פולין, וגם השוויץ האהובה שלך היו אנטישמים ואף הזדהו אם הגרמנים
חוץ מזה עובדה שהמסתננים הסודנים עושים המון בלאגן ופשע, זה לא בהכרח אנשים תמימים, שרוצים מקלט איתם אין בעיה אבל יש פה סתם פושעים
חוץ מזה (שוב) ואני אחור על זה שוב ישראל זו מדינה מיוחדת אנחנו מדינת הלאום דל העם היהודי לא נהפוך פה לארץ של מלא זרים ופליטים ולא נילן לכל אחד שרוצה אזרחות, אני לא מבין מה הבעיה שכביכול סודני שלא מקבל אזרחות פה, וכן אזרחות מקלט הוא יכול לקבל, לא הולך למדינות כיו קנדה, קנדה היא מקום גדול, פתוח רחב, אם שטחים ענקיים והיא חסרת לאום, שם זה ארץ של זרים ופליטים, אפילו הנבחרת הקנדית בכדורגל מלאה כמעט כולה בזרים
אנימה זה פח-
לארמנים לא היית שואה, היה להם באמת דיכוי ואסון נוראי אבל זה פוגע בשם שואה, שהוא גדול ועצום לא כל אסון גדול מאוד קרוה לעם, הוא שואה, היא טיהור אתני של ממש השואה הארמנית לא היית כזו
אבל מה שכן אני חושב שאפשר להיות פחות מניאקים לאוקראינים, מה זה משנה אם הם יהודים או לא כרגע אין להם בית.
לארמנים לא היית שואה, היה להם באמת דיכוי ואסון נוראי אבל זה פוגע בשם שואה, שהוא גדול ועצום לא כל אסון גדול מאוד קרוה לעם, הוא שואה, היא טיהור אתני של ממש השואה הארמנית לא היית כזו
אבל מה שכן אני חושב שאפשר להיות פחות מניאקים לאוקראינים, מה זה משנה אם הם יהודים או לא כרגע אין להם בית.
ימין קיצוני בשבילך יהיה הכל, אני אמ3תי משהו על בן גביר או סמוטריץ או ביבי? לא הצגתי בכלל את הדעה הפוליטית שלי למה קבעת שאני ימני קיצוני? אולי כי אתה שמאל קיצוני ואתה רואה את השמאל מרכז כקיצוני או כל משהו אחר יותר מתון ממך, ולספר לך משהו זה שאמרת את ש"מעריץ את גולני"בזלזול אומר משהו מאוד נוראי עליך כבן אדם, חיילים מגינים עליך, ושומרים עליך ועוד פלוגה חזקה, שהייתה בכל מלחמות ישראלואתה משתמש בהם כביטוי למשהו ברברי
חברים אנחנו צופים כרגע בתופעה נדירה! יהודי אנטישמי! מימין אפשר לראות תמונה, לא זה לא חמור הם פשוט כל כך דומים שאי אפשר להבדיל
אנונימית
סתם מתבכיינים על השואה שעברו תוך כדי שתומכים בשואה של אחרים
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אתם קוראים לי אנטישמי, כמה לא מפתיע.
יהודי יכול להיות גזען כלפי כולם, אבל כאשר מישהו חס וחלילה אומר משהו נגדו, הוא ישר אנטישמי.
חחח אתם קוראים לי אנטישמי, כמה לא מפתיע.
יהודי יכול להיות גזען כלפי כולם, אבל כאשר מישהו חס וחלילה אומר משהו נגדו, הוא ישר אנטישמי.
אנונימי
שואל השאלה:
האם יש בעולם הזה עם יותר צבוע מעם ישראל? לא, זה העם הכי צבוע עלי אדמות.
האם יש בעולם הזה עם יותר צבוע מעם ישראל? לא, זה העם הכי צבוע עלי אדמות.
אנונימי
שואל השאלה:
רק שתדעו שבעולם כבר הפסיקו לקנות את ההצגות שלכם. פעם כל פעם שיהודי אמר על מישהו אנטישמי ישר יצאו על אותו אדם, היום בבתי המשפט באירופה למשל בכלל לא מתייחסים לזה, כי הם ידועים שגם אם תגיד ליהודי "סליחה אתה מסתיר לי" הוא יטען שאתה אנטישמי.
את הסיפור על הילד והזאב מכירים? הילד צעק זאב זאב עד שכבר לא האמינו לו. אתם אותו דבר.
רק שתדעו שבעולם כבר הפסיקו לקנות את ההצגות שלכם. פעם כל פעם שיהודי אמר על מישהו אנטישמי ישר יצאו על אותו אדם, היום בבתי המשפט באירופה למשל בכלל לא מתייחסים לזה, כי הם ידועים שגם אם תגיד ליהודי "סליחה אתה מסתיר לי" הוא יטען שאתה אנטישמי.
את הסיפור על הילד והזאב מכירים? הילד צעק זאב זאב עד שכבר לא האמינו לו. אתם אותו דבר.
אנונימי
מה שתגיד ילד, עכשיו אתה ממציא לא שמקודם אמרת דברי טעם אבל עכשיו אתה סתם נודניק, אגב אני יודע שאתה כנראה לא ילד אבל אין לי באמת מושג ואתה מתנהג כמו אינפנטיל
באותו הנושא: