15 תשובות
פאטמה, תירגעי כפרה
אויש די נו.את סתם מנסה להגיע לחמות...כי כולם באמת נגד היהודים. אנטישמיות עצומה, יוצאים על ישראל כל הזמן , רק ישראל אשמה..
שואל השאלה:
אני לא אני באמת שואלת
אנונימית
תוציאי את העצבים שלך על אחרים
אנונימית
קודם שיהיה לך האומץ לצאת מאנונימי אחר כך תדברי שטויות. מתערבת שלא עברת את גיל 12
שואל השאלה:
מה הקשר עצבים , אתם לא יודעים לענות על זה אפילו ואני יהודייה בעצמי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אצא מאנונימי כי ככה באלי
ואני בת 19
אנונימית
כנראה שאת חיה בבור כל החיים שלך אם את לא מבינה את כמות האנטישמיות שהולכת בעולם
ואת בת 19 זה עוד יותר גרוע. אולי בעצם את מדמיינת שאת 19
צודקת לגמרי, אין סיבה ששונאים אותנו שאנחנו חושבים שאנחנו מיוחדים יותר מכולם ושאנחנו מסכנים.
חתיכת פוסטמה פאטמה לכי תסתובבי בסוריה ותתפוצצי שם
שואל השאלה:
את באמת צריכה עזרה , עזרה נפשית .^
אנונימית
את צריכה עזרה נפשית אם את חושבת שהעם שלך בוכה כי בא לו. רק בן אדם שלא מחובר למציאות יגיד שאין ליהודים סיבה להתלונן
בוכים בנוגע למה? תני דוגמאות ואני אסביר לך למה אנחנו "בוכים"
שמעת על השואה? אני כן