4 תשובות
אצלי הבעיה היא ש"החברות הנהדרות" שלי עושות את זה
כל הזמן, אפשר לצלם, לנעתיק, שתעזרי לי (במובן של תכתבי ותעני לי על השיעורי)

אני באותה בעיה
הלוואי והייתי יכולה פשוט להגיד לא
אבל איכשהו אצלי זה בנוי בראש כדבר לא מתורבת
ואני יודעת שלהגיד לא זה בסדר
אבל אני לא מצליחה
אם את לא רוצה תגידי
לא מתאים לי. זה בעיה שלך שלא למדת
פעם הייתי באותו מצב כמוך אבל עכשיו אני למדתי שאני צריכה להתגאות בזה ושאם הם מבקשים זה סימן שהם רואים בי מישהי אחראית שאפשר לסמוך עליה אז אני כן נותנת לרוב. אבל אם לא נוח לך תגידי שלא
בעיה שלהם אחרי שה לא יהיה להם ציונים טובים ויכשלו תתני לי מה אכפת לך בסופו של דבק זה יפגע בהם