התחברות
הרשמה
כשמישהו שואל מאיפה את אני אמורה להגיד את העיר או את העיר ואתה?
27 בדצמבר 2021, 16:32
מושגים
מה זה
איך אומרים
ביטויים
פרחים בסטיפס
2 תשובות
העיר ואתה
יותר נחמד
פ
פרנק אושן
העיר ואתה זה אומר שאת מתעניינת גם כמוהו
והעיר זה פשוט לענות
אנונימית
באותו הנושא:
כשמישהו שואל אותי מה אני עושה בחיים מה אני אמורה להגיד לו כשאני בת 17-18?!
מה אני אמורה להגיד כשמישהי שלא בנוח עם המשקל שלה, אומרת לי שהיא ירדה 10 קילו?
למה כשמישהו עם עיניים כחולות שואלים אם זה עדשות אבל מישהו עם עיניים חומות לא שואלים?
מה אני אמורה להגיד לידיד שאומר אפשר לגעת בך ואני אומרת לא ואז הוא שואל למה?
למה כשמישהו מתחיל עם מישהי הוא שואל אותה
למה כשמישהו מתחיל איתי הוא לא שואל מה העדות שלי?
אם מישהו שואל אותי על התרבות הישראלית מה אני אמורה להגיד??
כשמישהו שואל שאלה מאנונימי איך אפשר לראות מה הגיל שלו?.
כשמישהו שואל אותך ספרי לי משהו שאף אחד לא יודע עלייך מה תספרי?
זה רק אני או שתמיד כשמישהו שואל
כשמישהו שואל איזה כיתה אתה בחופש הגדול מה אני אמור להגיד את הכיתה עכשיו או שנה הבאה