8 תשובות
שואל השאלה:
אני אדבר עם כל אחד מהבחורים כאן ואשאל אותם מה הטעם שלו בבנות כולם יענו בערך את אותו הדבר
אנונימית
אני כל חיי נמשכתי רק ל"מוזרות", תמיד סלדתי מבנות פלקטיות כאלה
שואל השאלה:
^אני לא חושבת
אנונימית
יש כאלה ש "מוזרות כמוך" זה בשבילם הקטגוריה שאמרת
שואל השאלה:
מוזרות מאוד
אנונימית
היא צודקת
אני די בטוחה שהרוב בקטע של נמוכות
יש כאלה ויש כאלה
שואל השאלה:
מה זה נכון לא משנה כמה תגידו שלא
אנונימית