6 תשובות
שהיא יפה ואופי טוב
שואל השאלה:
יופי ואופי טוב זה עניין של טעם... אני שונאת שאומרים אופי טוב, תסבירו מה זה...
אם את רוצה לדעת תיכנסי לפרטי אני אסביר לך.
שתהייה עדינה, אינטילגנטית, לא מזרחית, נעימה הליכות, מבחינת מראה חיצוני יש לי נטייה לרזות מעדיף לא עיניים קטנות לא נמשך לעור שחור, ושלא תיהיה גבוה מאוד מוריד.
עיניים יש לזה משמעות רבה בעניין היופי.