התחברות
הרשמה
אני משתגעת!! למה שאני עושה מינוסים ופלוסים זה לא תופס לי??
29 באוקטובר 2022, 19:24
מינוסים
פלוסים
2 תשובות
גם לי זה ככה אני עושה פעמיים ואז זה תופס
נ
נ ת נ א ל
שואל השאלה:
לא זה כבר הרבה זמן^
אנונימית
באותו הנושא:
מי שאני עושה לו מינוס על התשובה שלו יכול לראות מי עשה לו מינוס?
למה חסמו אותי מלעשות מינוסים ופלוסים ? כל פעם שאני עושה מינוס/פלוס ואז אני יוצאת מהשאלה המינוס/פלוס שעשיתי נמחק
זה בסדר שאני עושה קבוע מינוסים לתשובות של משתמשת פה שאני לא סובלת?
למה שאני עושה למישהו מינוס ואז יוצאת מהשאלה ונכנסת שוב המינוס נעלם?
זה מוזר שאני עושה מינוסים לעצמי?
זה בסדר שאני עושה מינוסים למשתמשת שאני לא סובלת? גם אם התשובות שלה טובות אני עושה לה מינוס
למה תמיד עושים לי כאן מינוסים כשאניאומרת שאני נוצרייה?
למה שאני עושה מינוסים לתשובות זה לא מחשיב אותם?
זה בסדר שאני עושה פה קבוע מינוסים לתשובות של ילדה שאני לא סובלת?
שאני עושה מינוסים ופלוסים
למה כשאני עושה לייקים/מינוסים הם יורדים אחרי שאני מרענן את הדף?