32 תשובות
2
אפס
2 או 3
2 בנים ובת
או בן ובת
2 בנים ובת
או בן ובת
4, 2 בנים 2 בנות
1
אנונימי
0/2
4
2 בנים 2 בנות
2 בנים 2 בנות
בין 0 ל-2
ככל שהזמן עובד זה נוטה יותר לכיוון ה-0, ולא בנות
אין לי משהו נגד בנות, אולי אפילו הייתי מעדיף, אבל אני יודע שאהיה הורה מאוד דאגן וזה יגרום לי להרבה חרדות, ואולי גם יפגע בהן
ככל שהזמן עובד זה נוטה יותר לכיוון ה-0, ולא בנות
אין לי משהו נגד בנות, אולי אפילו הייתי מעדיף, אבל אני יודע שאהיה הורה מאוד דאגן וזה יגרום לי להרבה חרדות, ואולי גם יפגע בהן
3-5, אלא אם אחרי שיהיה אנימרואה שיש לי ולאשתי לעתיד עוד כח ומצב כלכלי יציב
3 זה נחמד
בין 3 ל4 אבל כנראה שדעתי תשתנה עוד כמה שנים
שואל השאלה:
כאילו אני מבית דתי אז הנורמה זה הרבה אבל פשוט מעניין אותי כמה שאת האנשים בעולם רוצים? סתם לפרוטוקול אנמ רוצה 7 ילדים משהו כזה
כאילו אני מבית דתי אז הנורמה זה הרבה אבל פשוט מעניין אותי כמה שאת האנשים בעולם רוצים? סתם לפרוטוקול אנמ רוצה 7 ילדים משהו כזה
5-7
1 או 2
אנונימי
4
או אפס
או אחד
או שתיים
או ארבע
או אחד
או שתיים
או ארבע
2 בנות
69
0, לא רוצה ילדים
4
3 בנות ובן
3 בנות ובן
4
שני בנים שתי בנות
שני בנים שתי בנות
2-3
לא יודעת נראה אם כדור הארץ לא יתפוצץ עד אז
לא יודעת נראה אם כדור הארץ לא יתפוצץ עד אז
3!!!
בת אחת
3-4
3-4
4
5+
אני רוצה משפחה גדולה
אני רוצה משפחה גדולה
הרבה
באותו הנושא: