32 תשובות
2
J.t
אפס
2 או 3
2 בנים ובת
או בן ובת
4, 2 בנים 2 בנות
1
אנונימי
4
2 בנים 2 בנות
בין 0 ל-2
ככל שהזמן עובד זה נוטה יותר לכיוון ה-0, ולא בנות

אין לי משהו נגד בנות, אולי אפילו הייתי מעדיף, אבל אני יודע שאהיה הורה מאוד דאגן וזה יגרום לי להרבה חרדות, ואולי גם יפגע בהן
3-5, אלא אם אחרי שיהיה אנימרואה שיש לי ולאשתי לעתיד עוד כח ומצב כלכלי יציב
3 זה נחמד
בין 3 ל4 אבל כנראה שדעתי תשתנה עוד כמה שנים
שואל השאלה:
כאילו אני מבית דתי אז הנורמה זה הרבה אבל פשוט מעניין אותי כמה שאת האנשים בעולם רוצים? סתם לפרוטוקול אנמ רוצה 7 ילדים משהו כזה
1 או 2
אנונימי
או אפס
או אחד
או שתיים
או ארבע
69
0, לא רוצה ילדים
4
3 בנות ובן
4
שני בנים שתי בנות
2-3
לא יודעת נראה אם כדור הארץ לא יתפוצץ עד אז
3-4
5+
אני רוצה משפחה גדולה
הרבה