132 תשובות
רוחלה
לא רוצה ילדים איכסה
לא יודע
אולגה ברור
יחזקאל
בר וטום זה שמות נדירים אבל לא יודעת את השאר
מאיה וטום
אמה
שמשון ודלילה
אמילי או אמה
אנונימית
ההורים שלי לא רוצים שיהיו לי ילדים..
מיאו
שון ואיב אם יהיה לי בן ובת
אנונימית
את האמת שאין לי מושג נראה כבר חח
מיי, לא מאי, לא מיה, לא מיא וכל הזיבי הזה. מיי תרשמי mei באנגלית בגוגל תרגום ותשמעי. אומרים מיי, לא מאי, לא מיה. מיי.
בנוסף גם
קלואי
מייגן
ואביאל
בנוסף גם
קלואי
מייגן
ואביאל
בת- מיילין (כמו התינוקת הזאת מארתור חח)
בן- ריי
אני רוצה אבל 4 ילדים , נראלי שבעלי לעתיד יתן רעיונות . אבל מה שבטוח שזה יהיה שם בינלאומי כל ילד /ילדה יתקבלו בברכה , באמת, העיקר יהיו בריאים ... לזה אני יותר דואגת.
בן- ריי
אני רוצה אבל 4 ילדים , נראלי שבעלי לעתיד יתן רעיונות . אבל מה שבטוח שזה יהיה שם בינלאומי כל ילד /ילדה יתקבלו בברכה , באמת, העיקר יהיו בריאים ... לזה אני יותר דואגת.
אם יהיה לי בכלל אני בספק
אבל אני ממש אוהבת את השם קאי
אבל אני ממש אוהבת את השם קאי
נוי
נועה
איתי
עומר
נועה
איתי
עומר
לא יודעת אבל יהיה ילד שיקראו חו רפאל בטוח
אחמד,מוחמד,פטמה...
סתם נראה לכם? מי חושב על ילדים בכלל?
סתם נראה לכם? מי חושב על ילדים בכלל?
אסיה, עדיַה ואביה
מאי, תמיד רציתי איתן אבל קוראים ככה לאח שלי אז זה מוזר
סהר לבת
פעם חשבתי אדיר לבן אבל מישהי הורידה אותי מהרעיון
פעם חשבתי אדיר לבן אבל מישהי הורידה אותי מהרעיון
בנתיים יש לי בראש רפאל ים וירין
בן- לירן
בנות- מאי/נעמה/אלמה
בנות- מאי/נעמה/אלמה
ריף לבת , ים לבן
בר,שני
לא סגורה על המספר ילדים אבל זה השמות שחשבתי עליהם בינתיים...
לבנות:
אלי
אמה
קאי
ריף
לבנים:
תום
ים
לבנות:
אלי
אמה
קאי
ריף
לבנים:
תום
ים
סביסטיאן
אסף שם שני- לוץ
לבנות: אמילי אמה נטלי
לבנים: איתמר איתי אלון
לבנים: איתמר איתי אלון
ואי לא דעת לבת אבל לבן אני קוראת בן חד משמעית איזה שם יפה אועעםחהעמ
יהלי
אלינור (לא קוראים לי אלינור אני כוהבת את השם)
אלינור (לא קוראים לי אלינור אני כוהבת את השם)
לא יודע...
דניאל מליון אחוז
יהיה לי דניאל!!!!
מצידי לעשות 10 ילדים עד שיהיה לי בן ואני אקרא לו דניאל
יהיה לי דניאל!!!!
מצידי לעשות 10 ילדים עד שיהיה לי בן ואני אקרא לו דניאל
כינרת , נועם (לבת ) דניאל
רפאל
רפאל
זה טיפשי ממש
אבל אני ממש רוצה תאומות ושיקראו להן לקסי ולקסה
אבל אני ממש רוצה תאומות ושיקראו להן לקסי ולקסה
אנונימית
לא רוצה ילדים.
אנונימי
שמעון על שם שמעון כליפא מהסרט שמעון כליפא ההמשח
איזה דור של מושפעים
לול מה מייגן וריי וטטפק
לול מה מייגן וריי וטטפק
הייתי קוראת לילדים שלי אריאל/עומר/אורי/הדר/מאי-לי/סהר/מישל
לא באלי ילדים שימותו
אבל אם כן מינטה או היסוקה יהיןהםפממפ
אבל אם כן מינטה או היסוקה יהיןהםפממפ
אמה
סיוון יהונתם ויואב
בוא לפה , בואי לפה
תומר, שקד ועדי (סתיו)
רוחלה ודגנית
עונן.
כדי שהחברים שלו ישאלו את ההורים שלהם "אמא אני יכול ללכת לעונן?"
כדי שהחברים שלו ישאלו את ההורים שלהם "אמא אני יכול ללכת לעונן?"
מאיה, מייקל ואמה
נדב
קאי
יהונתן
הופ
טיילור
פס
אלינור
קאי
יהונתן
הופ
טיילור
פס
אלינור
(תדמיינו שיש פה ח כפולים( סתם לאידעת//
חבצלת
שרקנית
נבוכדנצר
חנניה
שרקנית
נבוכדנצר
חנניה
אנונימית
רפאל, אלי, ג'ון
איזדרכת
עמית לבן, ויקטוריה לבת
לא רוצה ילדים
מגעיל
מגעיל
יענקלה
בילי
צ'רלי
מיי
רייבן
ליהי
מרינט
אנג'לה
בריאן
ג'ייסון
מישל
אדריאן
ג'ון
מייבל
הרשימה המקסימה שלי עוד ארוכה
צ'רלי
מיי
רייבן
ליהי
מרינט
אנג'לה
בריאן
ג'ייסון
מישל
אדריאן
ג'ון
מייבל
הרשימה המקסימה שלי עוד ארוכה
המבורגר
מוכנה לרשימה המקסימה שלי?
בנות:
אמה
אמילי
בר
גאיה
גיא
גל
דני
טאיה
יהלי
ליב
מיקה
נגה
ניב
סופי
עומר
עלמה
ריף
שלי
תומר
תמר
בנים:
איתמר
אלון
טאי
ליאו
עומר
בנות:
אמה
אמילי
בר
גאיה
גיא
גל
דני
טאיה
יהלי
ליב
מיקה
נגה
ניב
סופי
עומר
עלמה
ריף
שלי
תומר
תמר
בנים:
איתמר
אלון
טאי
ליאו
עומר
פרדי
נג'י
וג'ורה
נג'י
וג'ורה
סופיה, דילן
אנונימית
עלמה ועומרי
יש לי עוד זמן להחליט
בינתיים אם שואלים אותי אני אומרת הרמיוני והארי כי אני מאמינה שהם אחים שהופרדו
בינתיים אם שואלים אותי אני אומרת הרמיוני והארי כי אני מאמינה שהם אחים שהופרדו
אנונימית
ג'ק ודניאל
שייה ותכלת
יקותיאל
אני ארצה לקרוא להם בשמות לא נפוציםם למשל
לבנות - ליה , איימי , ריף , מיי ( mey )
אלה לי , היילי , אוריאן , בר , מיילי.
לבנים - טום , עידן , רוי , ליאם , מיכאל , רום , שון ומיתר.
קשה להחליט יגיחגחגלתג
לבנות - ליה , איימי , ריף , מיי ( mey )
אלה לי , היילי , אוריאן , בר , מיילי.
לבנים - טום , עידן , רוי , ליאם , מיכאל , רום , שון ומיתר.
קשה להחליט יגיחגחגלתג
איירין או אנג'י
לא היו לי.
יהלי
בן - טום, קאי, שחר, סהר.
בת - יסמין, מיה, אמילי, ליה.
בת - יסמין, מיה, אמילי, ליה.
קוראים לי תמר אז תמרי, תמרה, תומר ותמיר
אנונימית
אדם איתן עלמה וינאי
בן-שניצל
בת-חסה
בת-חסה
אנונימית
מיכאל וסהר
תודה!^^^
אנונימית
טום , דיאנה,
וואי שאלה קשה
אני חושבת שפיטר
אני חושבת שפיטר
בת: כריסטינה
בן: כריס
בן: כריס
בת: אלמה ( לא קוראים לי אלמה באמיתי )
בן: עומרי
בן: עומרי
מפני שקוראים לי מיקה אני אקרא לילדים שלי:
מייק
מיכאל
מיקי
מייק
מיכאל
מיקי
אנונימית
בנות:
אליה
אמה
אליאנה
עמית
ענבר
אלינור
אריאל
בר
גבריאל
דנה
יסמין
ליאן
מיכאלה
מאי
נינה
בנים:
אביתר
אדם
אריאל
דרור
הראל
עמית
זיו
תם
מיכאל
רן
אליה
אמה
אליאנה
עמית
ענבר
אלינור
אריאל
בר
גבריאל
דנה
יסמין
ליאן
מיכאלה
מאי
נינה
בנים:
אביתר
אדם
אריאל
דרור
הראל
עמית
זיו
תם
מיכאל
רן
אין לי ממש מושג עדיין...
רוני מאיה ואלישיה
על שם הקראשיות של חיי
על שם הקראשיות של חיי
אני אקרא לבן שלי מבורך, ואז הוא יקצר למבי, ויהיה חייב להביא לי דברים.
דוגמא: "מבי תביא לי את השלט של הטלויזיה"
הוא: "למה דווקא אני אמא?"
אני: "כי אתה מבי, אתה מביא דברים"
המבין יבין ;);)
דוגמא: "מבי תביא לי את השלט של הטלויזיה"
הוא: "למה דווקא אני אמא?"
אני: "כי אתה מבי, אתה מביא דברים"
המבין יבין ;);)
אנונימית
^ אני בוכה פהה
מאור כמו שלי
אזדרכת
אין לי שמות ואולי לא יהיו לי ילדים אין לדעת בכל מקרה אני מתכננת לעשות כמו ההורים שלי שזה ללכת לרב ולשאול איזה שם מתאים שיהיה שם טוב וחזק וכאלה ואולי על שם סבתא וסבא שלי או ההורים שלי כשם שני
שאני יהיה בנזק הזה שניקרא ילדים אני כבר ידע, כרגע ילדים זה הדבר האחרון שבא לי לחשוב אליו ל 8 שנים הקרובות
בת: קלואי/בלה/היילי
בן: ליאם/איידן
בן: ליאם/איידן
פוקי
קיקו
שלוקי
בן ג'ג
בוצ'י
אפה
קיקו
שלוקי
בן ג'ג
בוצ'י
אפה
רון אופל אגם ודניאל
לא יודעת מה איתכם אני ממש רוצה לקרוא לבן הראשון שלי יוסף חיים
אחרי זה יש איתי,עמנואל,דוד,דניאל,
בנות:
תמר, אביגיל, אלישבע
אחרי זה יש איתי,עמנואל,דוד,דניאל,
בנות:
תמר, אביגיל, אלישבע
שושנה ורותי
תאמת שאדע ברגע שאראה את אותו הילד שיוולד לי.
אני ארצה 5 ילדים בע"ה.
אני ארצה 5 ילדים בע"ה.
פולציציפפה
קורסונילה
סיגורמקה
קורסונילה
סיגורמקה
אנונימית
החלום שלי מגיל 7 לקרוא לבת שלי אוריין,
לבן שלי תומאס, או ז'אן, כריסטוף
לבן שלי תומאס, או ז'אן, כריסטוף
החלום שלי מגיל 7 לקרוא לבת שלי אוריין,
לבן שלי תומאס, או ז'אן, כריסטוף
לבן שלי תומאס, או ז'אן, כריסטוף
שם לבן- זיו, שליו
שם לבת- אושן(אוקיינוס כאילו...), שני
שם לבת- אושן(אוקיינוס כאילו...), שני
בת- עלמא, ריין, אריאל, מיה.
בן- אביאל וזיו.
בן- אביאל וזיו.
לא יודע מה אתן אבל יש כמה שמות אפשריים
רועי- לבן
אריאל לבת
דניאל לבת
תום-לבן
ריי-לבן
מאי/ מיי-לבת
אפריל-לבת
ליה- לבת
לני- לבן
איתמר-לבן
רועי- לבן
אריאל לבת
דניאל לבת
תום-לבן
ריי-לבן
מאי/ מיי-לבת
אפריל-לבת
ליה- לבת
לני- לבן
איתמר-לבן
וואו זאת שאלה קשה
אנונימית
חמודי
כי כשהוא יהיה בגן וירצו להגיד לו שהוא חמוד, יגידו לו חמודי החמודי.
סתם לול
דניאל שובר הלבבות
כי כשהוא יהיה בגן וירצו להגיד לו שהוא חמוד, יגידו לו חמודי החמודי.
סתם לול
דניאל שובר הלבבות
מאור, בצלאל ,יאיר, איתמר ואביעד
חיבת ציון ושלהבת..
אי"ה יותר :) אבל אלה השמות שממש אהבתי וזה ישתנה עוד מאה פעם כמובן.. ;)
חיבת ציון ושלהבת..
אי"ה יותר :) אבל אלה השמות שממש אהבתי וזה ישתנה עוד מאה פעם כמובן.. ;)
לבן- עמית/אלמוג/רן/רון/הראל
לבת- אגם/ים/ספיר/אלין/ליאן/בל
לבת- אגם/ים/ספיר/אלין/ליאן/בל
אנונימית
בת- נוי בן- ניר
אם תהיה לי בת אז:
אליסון,
זיינפ
אם יהיה לי בן אז:
איתי,
ליאם
אליסון,
זיינפ
אם יהיה לי בן אז:
איתי,
ליאם
נטלי תכלת אהוד איתי יונתן ברי לימאי
הייתי רוצה לקרוא לבת שלי שון
אנונימית
עמית נעם אמה
^^^^ וואי זיינפ זה מהמם
דפנה
אנונימית
רוי טום ואור לבנים וגל לבת
אנונימי
לדעתי הראל, גפן, זיו או פז לבנות זה מהמם
בנים:
עומרי
נועם
ניב
יניב
שון
בנות:
יוליה
יולי
עדן
אמה
ליב
דקל
סול
לירז
התכנון זה 2 ילדים
הבת יותר גדולה מהבן בשנה שנה וחצי ויקראו לה יולי או יוליה
והבן יקראו לו ניב
אבל הוספתי עוד שמות למקרא ביטחון
עומרי
נועם
ניב
יניב
שון
בנות:
יוליה
יולי
עדן
אמה
ליב
דקל
סול
לירז
התכנון זה 2 ילדים
הבת יותר גדולה מהבן בשנה שנה וחצי ויקראו לה יולי או יוליה
והבן יקראו לו ניב
אבל הוספתי עוד שמות למקרא ביטחון
יהושפט
עדן
טום וליאם לבנים דניאל או אריאל לבת וגם ליה או מיה
אנונימית
איימי,עומר אם יהיו לי ילדים
אין לי העדפה כי אין לי מושג מה קורה איתי בכלל עוד שעה.
אבל אם לבעלי לא יקראו ישראל אז ישראל.
כי זה שם עם משמעות.
אבל אם לבעלי לא יקראו ישראל אז ישראל.
כי זה שם עם משמעות.
אנונימית
אווה-מרי או מלודי לבת
ברייס או ריין לבן
ברייס או ריין לבן
גל, שי, עדן, רון, תומר, רוי
אנונימית שכתבה בדיחה על מבי, זה לא מצחיק כשאת מעתיקה מאדיר מילר...
החלום שלי זה בן בשם עומר, ועמית אולי
ונראלי לבנות קים וזיו
ונראלי לבנות קים וזיו
בנים:
עימרי
אריאל
בנות:
ניקול
ים
רומי
עימרי
אריאל
בנות:
ניקול
ים
רומי
יהלי אוראל סהר(בת) ורון
ארבעה בנים
אריאל עידו עומר גל
אריאל עידו עומר גל
סטלה ליאו ומריה אין קשר בן השמות אבל הם ממש יפים
סטלה ליאו ומריה אין קשר בן השמות אבל הם ממש יפים
באותו הנושא: