7 תשובות
אפשר הסבר למה זה יורד?? יש לי מבחן שבוע הבא אנשים תהיו נחמדים
אם את רוצה להיות ממש מדויקת ה-ph יורד בקצת כי כאשר פחמן דו חמצני מומס במים נוצרת חומצה קרבונית בכמויות קטנות שגם הן לא שורדות הרבה זמן(בגלל זה לסודה שאת מוציאה מבר סודה יש טעם כזה חמצמץ), אבל בגלל שאת עוד בחטיבה ובטח עדיין לא נכנסו אתכם לדקויות האלה אני מאמין שהאופציה שה-ph לא משתנה היא הנכונה ביותר.
שואל השאלה:
התשובה היא ירידה
זה יורד.
מצטרפת לשאלהה
שואל השאלה:
אוקיי זה יורד זה כתוב לי בטקסט