4 תשובות
פחמן חד חמצני נקשר להמגלובין שבדם ומונע מהגוף לקבל חמצן
מולקולות שונות
חדפ נקשר מאוד חזק למוגלובין בדם והוא נמצא הרבה בעשן שריפה, הוא גם הסיבת מוות לרוב בשריפות כאלה, כי אין לנו זמן לחדש תאי דם וכו' ואז אין לנו חמצן בגוף כי כל החדפ נקשר למוגלובין, הקשר של החדפ למוגלובין חזק פי 200 בערך משל חמצן
בגדול הדברים המשמעותיים זה שפחמן חד חמצני מאיד רעיל