4 תשובות
צריך רק לדיפלומטיה, מדעי המחשב ופיזיקה זה מתמטיקה
לא..
אבל במדעי המחשב די חייב אנגלית, לא ברמה גבוהה אבל צריך לדעת
זה תלוי בבית ספר..
אצלי אין פיזיקה אבל אני במדעי המחשב ואין הגבלה או משהו, יש כאלה שהם 3 אנגלית 3 מתמטיקה ואין בזה בעיה
אני 4 אנגלית 4 מתמטיקה ואני במדעי המחשב
אני במדעי המחשב ופיזיקה , במתמטיקה טובה באנגלית מזעזעת.
וזה מקשה האנגלית שתדעי.
אצלנו התנאי קבלה היו חמש חמש