12 תשובות
אני לא אוכל בפה פתוח
זה לא נכון
אני רואה הרבה שכן אבל לא הרוב
שואל השאלה:
אתה זכר
אנונימי
איך זה קשור ללהיות ישראלי? אני אוכלת בפה סגור. ואני גם לא רואה סיבה שזה ימנע ממך למצוא זוגיות, זה דבר מאוד שולי ואפשר להתעלם ממנו.
אני אוכלת בפה סגור
שואל השאלה:
תחסכו ממני את התגובות האלה. אני רואה את זה בבית ספר שלי, עשרות ילדים אוכלים בפה פתוח, בודדים הם אלה שלא.
זה לא צירוף מקרים שדווקא בשכבה שלי זה ככה.
אנונימי
ילדים.. יש כאלה שלומדים את זה קצת יותר מאוחר
^^נו באמת. אל תשפוט את כל המדינה בגלל הסביבה שלך, ואני בכלל לא מבינה מה הקשר דווקא לישראל. זה קשור להורים ועד כמה מפריע להם שהילד אוכל בפה פתוח.
שואל השאלה:
מה שאתם אומרים לי זה שרוב הישראלים אוכלים בפה סגור וזה שלא משנה לאן אני מביט אני רואה אנשים שאוכלים בפה פתוח זה סתם מזל רע.
אז לא, אני מסרב להאמין שבמקרה כל האנשים שיושבים מסביבי במקדונלס אוכלים בפה פתוח, ושבשנייה שאצא כולם יאכלו בפה סגור.
כנראה שאתם משקרים, או שאתם בכלל לא שמים לב שאתם אוכלים בפה פתוח (שזה כל האנשים שאוכלים בפה פתוח, כי כשאתה לא יודע שצריך לעשות משהו, אתה לא תשים לב שאתה לא עושה אותו)
אנונימי
זה לא שאתה לא יוצא איתך כי הן לא מחונכות, זה שהן לא יוצאות איתך כי אתה פוץ ממורמר :)
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
1. אני אשפוט את כל המדינה על סמך הסביבה שלי, כי אני אדם ממשפחה ממוצעת שלומד בבית ספר ממוצע בעיר ממוצעת, יש אצלי מזרחים, אשכנזים, דתיים, חילונים, שמאלנים, ימנים, הומואים וסטרייטים, ורובם ככולם אוכלים בפה פתוח. זה מדגם מייצג מושלם.

2. בישראל לא מחנכים לזה, בחו"ל זו נחשבת לגסות מהמעלה הראשונה. אבא שלי נולד וגדל בחו"ל, ושם כשילד אכל בפה פתוח, המורים העירו לו כי זה עד כדי כך לא מנומס. פה זה לא קורה.
אנונימי
אני לא אוכלת עם פה פתוח ואני גם לא סובלת את כל הרעשים האלו שהם מוצאים מהפה כמו פרות איכ