32 תשובות
חחחחחח זה לא נכון
לא רק הישראלים גם לא כל הישראלים
אנונימית
זה לא רק בישראל כפרה
למה תמיד אומרים שרק ישראלים ככה, מתערבת איתך שאם יציעו משהו בחינם לכולם רוב העולם יקח
שואל השאלה:
קיילי אולי אירופה לא מתורבתת (לדעתך) אבל לא אוכלת חינם :)
אנונימי
שואל השאלה:
זה עובדה שזה רק אצלנו ככה
אנונימי
זה לא רק הישראלים כל בני האדם מעדיפים חינם.
שואל השאלה
אתה חי (או בעבר) גם במדינות אחרות ?
מאיפה אתה יודע שזה רק פה ??
שואל השאלה:
סקיילס יש שאלה בחמות שכתבו בה שישראלים ניצלו את החודש חינם של נטפליקס ופתחו כל פעם חשבון חדש במקום לשלם
אנונימי
שואל השאלה:
חוליו ידוע ידוע
אנונימי
קיילי
ארצות הברית זה באמריקה
ואלו לא היו רק אפרו אמריקאים
^^נו תגיד
איך אתה יודע ???
שואל השאלה:
קיילי שחורים זה משהו אחר :)
אנונימי
^מה זה אמור להביע ???!?
^^^*
חחחחחח גילית לי אמאלה
הוא מדבר בכללי שכל העולם יותר טוב ממנו
אה אוקיי היית אומר בהתחלה שאתה גזען ואז הייתי מבינה למה השאלה כזאת מפגרת ומכלילה
לא ואתה משהו מיוחד
שואל השאלה:
קיילי תדייקי כל העולם יותר טוב ממנו חוץ מהאפריקאים
וכן אני מאוד מיוחד
אנונימי
שואל השאלה:
ואני לא גזען אני כנה
אנונימי
יש הבדל בין להיות כנה ללהיות גזען
אם הייתי אומרת את זה על אשכנזים היית אומר שאני גזענית
זו לא כנות, זו שנאת חינם !!!!
אתה מגעיל אותי.
ומה עם הערבים שכחת מאמוש
שואל השאלה:
בחלק מהמדינות הערביות אין גניבות
אנונימי
שואל השאלה:
^^^^אם היית אומרת אשכנזים אין להם אוכל טעים הייתי מסכים איתך
אנונימי
קיילי מתוקה, זה גם גזענות
מה הבעיה שלך עם ערבים ?
מה קשור לגניבות ??
אתה מדבר על האפרו אמריקאים ? יש הבדל בין האפריקאים שבאפריקה לבין האפרו אמריקאים.
אבל אם תידרס יחגגו על הדם שלך
^סורי לא מתה עליהם❤
שואל השאלה:
לפחות הם לא מתחתנים בשביל כסף כמו הגולדיגריות בישראל
אנונימי
כן רק הורים מוכרים בנות 12 לערבי פדופיל בשביל כסף
שואל השאלה:
טוב מסכים איתך גם הם טמבלים אבל אירופה ואמריקה אליטה
אנונימי