6 תשובות
טיפים בקשר למה?
חבר טוב שלי מדריך שם, פשוט תזרמי ותהני.
שואל השאלה:
איך להיות חונכת טובה? קיבלתי ילדה עם תפקוד נמוך
איך להיות חונכת טובה? קיבלתי ילדה עם תפקוד נמוך
לתת להם תשומת לב
להתייחס אליהם כשווים כמו כולם.
להתייחס אליהם כשווים כמו כולם.
אני חושבת שבאמת לזרום עם החניכה זה מאוד יעזור , ויש איתך שם עוד הרבה אנשים שיכולים לעזור לך שם את לא לבד
בטח יש איתך עוד חונכת לא?
בטח יש איתך עוד חונכת לא?
אם עדיין רלוונטי מוזמנת לדבר איתי ואנסה לעזור:)
באותו הנושא: