6 תשובות
מסכים נורא, מה גם זה לא מעיד הרבה על הג'נטלמניות שלו ועל אם הוא קמצן באמת, אין סיבה שמישהו ישלם על מישהי בדייט הראשון. אולי גם אין לו יותר מדי לשלם
מסכימה 100%
פמיניזם אמור לסמל שוויון בין שני המגדרים לא רק מה שבא טוב
פמיניזם אמור לסמל שוויון בין שני המגדרים לא רק מה שבא טוב
אני חושבת שמי שמאמין צריך לשלם זה כמו שמישהי תזמין חברה שלה לבוולינג ותצפה ממנה לשלם הכל
גם לי זה קרה זה ממש לא שיוויון
אני חושבת שמי שמזמין צריך לשלם
ממש חוצפה זה לא פייר
באותו הנושא: