7 תשובות
תפני למורה או ליועצת בפרטי....
^^היא רשמה את זה כי היא רצתה עידוד...
ואי אימלהה פשוט תתעלמי.. סתם מעצבן
וואי איזה ילד מעצבן אני מבינה אותך
אין יותר מידי מה לעשות חוץ מלהשפיל אותו יותר ממה שהוא משפיל אותך ככה שמתי שתגידי לו משהו זה יסתום לו את הפה
אין יותר מידי מה לעשות חוץ מלהשפיל אותו יותר ממה שהוא משפיל אותך ככה שמתי שתגידי לו משהו זה יסתום לו את הפה
מבינה אותך ובאמת שתמשיכי להתעלם כי זה עדיף מאשר לבזבז את הזמן שלך על ילד חרא כמוהו
טמבל חסר חיים שונאת כאלו איףף
טמבל חסר חיים שונאת כאלו איףף
תגיד כמה זמן אתה סטיפס כי להבין את זה?
שואל השאלה:
הכל טוב חמוד, מי שלא באלו לעזור הכל בסדר, לא הכרחתי אותך להגיב
הכל טוב חמוד, מי שלא באלו לעזור הכל בסדר, לא הכרחתי אותך להגיב
אנונימית