16 תשובות
שואל השאלה:
תמיד אפשר לחסום משתמשים ספציפיים.. זה לא סיבה למנוע את זה מכולם, כמעט תמיד זה רק יוסיף לחוויה
תמיד אפשר לחסום משתמשים ספציפיים.. זה לא סיבה למנוע את זה מכולם, כמעט תמיד זה רק יוסיף לחוויה
אנונימי
כי יש פה המון פדופילים זה היה יכול להיות מסוכן
מה אתה רוצה שישלחו לך הודעה עם איזה סוטה?
לדעתי אפשרות לתמונות זה מוגזם ומסוכן
אבל להודעות קוליות היה אפשר לעשות פיצ'ר כזה
אבל להודעות קוליות היה אפשר לעשות פיצ'ר כזה
^ צודקת ת ת ת ת
אנונימית
השאלה היא למה אין בצאטים הפרטיים
בשאלות זה הגיוני שלא יהיה כי אז סתם יציקו עם זה
בשאלות זה הגיוני שלא יהיה כי אז סתם יציקו עם זה
שואל השאלה:
^התכוונתי לפרטי
^התכוונתי לפרטי
אנונימי
כן הכוונה לצאט פרטי
אהה
אז לאידע זה באמת היה פי אלף יותר טוב
אז לאידע זה באמת היה פי אלף יותר טוב
שואל השאלה:
וכן במחשבה שניה תמונות אכן עלול להיות מסוכן. אבל הודעות קוליות זה סבבה לגמרי ואין סיבה לא לשים
וכן במחשבה שניה תמונות אכן עלול להיות מסוכן. אבל הודעות קוליות זה סבבה לגמרי ואין סיבה לא לשים
אנונימי
רק אתמול גיליתי כאן פדופיל בן 37
תאמיני לי יותר טוב ככה חוץ מזה
זאת אפליקציה של התייעצות לא של רשת חברתית בשביל זה יש לך אינסטגרם טיקטוק
תאמיני לי יותר טוב ככה חוץ מזה
זאת אפליקציה של התייעצות לא של רשת חברתית בשביל זה יש לך אינסטגרם טיקטוק
כי כולם פה חרמנים שבורים
יותר טוב המצב הנתון ,לא מספיק מבקשים ממני אינסטגרם עכשיו יבקשו ממני גם תמונות או דברים כאלו פה ממש לא הייתי רוצה כולם פה יכולים להיות פדופילים וזה סתם מיותר
בגלל שזה במקור אתר לשאילת שאלות ולא לרשת חברתית שמעודדת תקשורת בין המשתמשים (זה הניחוש שלי, אני לא באמת יודעת).
ואני מניחה שהם חשבו שיש סיכון גדול מדי באפשרות לשליחת תמונות.
ואני מניחה שהם חשבו שיש סיכון גדול מדי באפשרות לשליחת תמונות.
חייב אבל לדעתי זה בגדר בטיחות הטרדות
לדעתי אתה צודק שואל השאלה..
זה היה יכול להיות הרבה יותר נחמד
זה היה יכול להיות הרבה יותר נחמד
באותו הנושא: