8 תשובות
תקליטי מסך
שואל השאלה:
אין לי תאפלקיציה.
ואין לי מקום כדי להוריד אותה
(יש לי גלאקסי)
אנונימית
לא זה לא אפשרי להעביר
עם יש לך גלאקסי כמו שרשמת אז זה צריך להיות מובנה לפלאפון כי לי יש גלאקסי וזה מובנה ההקלטת מסך
שואל השאלה:
חפשתי בכל הטלפון לא מצאתי
אנונימית
צריך לעדכן תפלאפון
שואל השאלה:
אין לי מקום בשביל לעדכן אותו
אנונימית
אהה