5 תשובות
חחח כן, יש אנשים שכותבים מה זה מעצבן ושונה רצח מאיך שבמציאות
הגיוני אנשים בהודעות מעצבים
כן
שואל השאלה:
אני נשבעת שלפעמים בהודעות בא לי לכתוב לה אוף את כזאת מטומטמת אין לי כוח אלייך כמה סתומה את סתמי אבל במציאות אני חושבת אוי אני ממש אוהבת אותה
אנונימית