5 תשובות
אולי את לא מעריכה את עצמך מספיק:(
תסמכי עליו
אני לא חושב שיש לך בעיה אני פשוט לושב שקשה לך לקבל שטוב לך או מצד שני את לא סומכת על חבר שלך, תנסי להיות יותר משוחררת, תנסי להינות מהזמן הזה שאת איתו ומהאהבה שלכם
את כנראה לא מעריכה את זה):
שואל השאלה:
^^ אני הכי מעריכה את זה שיש לי אותו בעולם בלעדיו הייתי במקומות הרבה יותר גרועים אבל אני חושבת שזה לא העניין..
^^ אני הכי מעריכה את זה שיש לי אותו בעולם בלעדיו הייתי במקומות הרבה יותר גרועים אבל אני חושבת שזה לא העניין..
אנונימית