26 תשובות
אתה שואל אם כדאי או מי מעוניינת?
שואל השאלה:
לא שואל מי מעוניינת שואל אם לעשות את זה ?
לא שואל מי מעוניינת שואל אם לעשות את זה ?
אנונימי
בכללי לא ממש מומלץ אבל תעשה מה שאתה חושב.
אתה בן 16?
לא. אין טעם. סתם בזבוז זמן.הכי טוב והכי נכון זה בחיים האמיתיים. פנים מול פנים. בהצלחה!
תנסה
לדעתי עדיף פנים מול פנים אבל אם אתה רוצה אז תנסה
לדעתי עדיף פנים מול פנים אבל אם אתה רוצה אז תנסה
הי עדיף באמיתי מאשר ברשתות לא מומלץ
אם כן אני לא ממליצה אבל תעשה מה שאתה חושב
שואל השאלה:
כן האמיתי זה קצת בעייתי
כן האמיתי זה קצת בעייתי
אנונימי
אוי למה?^
למה
למה?
לע אני דווקא לא ^
ממש לא נכון
למה מה קרה
נ.ב אני בת
אז הם חארו* אבל יש מלא בנות שלא עושות דבר כזה
כן ברור
אני יודעת אני לגמרי מבינה אבל אתה הכללת את כל הבנות
אוקיי אבל בכל זאת עדיף שלא להתחיל דרך רשתות חברתיות עם זה אני מסכימה
נכון אין לי מושג
אבל רשתות זה פחות הדרך
אבל רשתות זה פחות הדרך
שואל השאלה:
16
16
אנונימי
אני לא אומרת שלא התכוונתי שאני חושבת שזה פחות הדרך
יש לי חברה שאת חבר שלה מכירה דרך האינסטגרם
יש לי חברה שאת חבר שלה מכירה דרך האינסטגרם
נכון
לא
אני מניחה שאתה יכול אבל אני נגיד ניסיתי וזה סתם בזבוז זמן לדעתי
באותו הנושא: