58 תשובות
כן
נוופ
ברור איזו שאלה
אני לא גאה להיות ישראלית.
אנונימית
הכי גאה!!!
גאה להיות ישראלי, לא מגדיר את עצמי כיהודי
לגמרי
שואל השאלה:
גאה להיות בת ישראל
גאה להיות בת ישראל
יהודי כן
אנונימי
כן ברור
יהודיה כן אבל ישראלית פחות .. כאילו ממש לא
גאה ברמות!!! ומי שאומר שלא צבוע למדינה ולדת שלו.
כן
עם הממשלה הנוכחית ? ממש לא
אנונימית
כמובן
סביר
גאה בלהיות יהודייה פחות גאה בלהיות ישראלית
כן
מאוד גאה להיות יהודיה.
לגבי ישראלית, ככה ככה
לגבי ישראלית, ככה ככה
ואי כן כן כן
יהודיה כן
ישראלית פחות
ישראלית פחות
הכי גאה שיש
חדמש כן ומי שאומר אחרת לעוף מכאן במתותא
לא ככ כרגע
כן
כמובן
כן.
אנחנו עם שעבר הרבה ויש לנו גנים אינולקטואלים ונאורים.
אנחנו עם שעבר הרבה ויש לנו גנים אינולקטואלים ונאורים.
בטח!!
לא. ואני לא ישראלי יותר
יותר גאה להיות יהודיה מאשר ישראלית.
עם כל הבושות שישראלים עושים בעולם. ישראלי המכוער וזה
עם כל הבושות שישראלים עושים בעולם. ישראלי המכוער וזה
ברור;)
ברור קודם כל יהודי אחרי זה ישראלי
יאפ, לגמרי ;)
אבל אם הייתי גוי הייתי מתבייש יותר
אנונימי
כן חד משמעית
אני ממש גאה
גאה להיות יהודיה, גאה להיות ישראלית.
כל אלה שטוענים שלא גאים להיות ישראלים.. מביך
חבל שלא חונכתם על ערכים כמו אהבת הארץ וציונות. אתם הישראלי המכוער
כל אלה שטוענים שלא גאים להיות ישראלים.. מביך
חבל שלא חונכתם על ערכים כמו אהבת הארץ וציונות. אתם הישראלי המכוער
אנונימית
כמובן
לא. לא גאה בזה אבל גם לא מתביישת בזה.
זה פשוט לא מעניין אותי, נולדתי כאן בעל כרחי
זה פשוט לא מעניין אותי, נולדתי כאן בעל כרחי
קשה לי להיות חלק מהכיבוש.
אנונימית
מאוד
אני מאד גאה ביהדותי (למרות שאני לא מאמין גדול). ישראלי- לא גאה במיוחד, לא מרגיש שייך לחברה הישראלית כמעט בשום צורה.
כן
ברורר
ברורר
אני לא יהודייה אבל ישראלית, תכלס אין גאווה בעם שבוחר נציגים גזענים חשוכים ותתי אדם להיות המובילים שלו בושה עולמית ואומר הרבה על הדרדרות המוסרית של אותו עם
לא הבנתם. אני מאוד ציונית ויותר גאה להיות יהודיה. בישראליות אני פחות מתחברת- לכל העקיפה בתורים, נהיגה מגעילה בכבישים, לכלוכים בטבע, צעקות..מבחינת הקטע הזה אני פחות גאה להיות ישראלית. זה הכל.
כן ולא
אנונימי
כן.
אנונימית
יהודיה כן. ישראלית פחות..
לא
ישראלי- ככה ככה
אני חסר דת
אני חסר דת
הכי בעולם!
אנונימית
כןן
חד משמעית כן
אני לא
בטח
איזה שאלה כן
באותו הנושא: