8 תשובות
הייתי אומרת שאני באמת עייפה
זה נכון...
לא הייתי נעלבת...
אבל לפעמים אומרים את זה אם את.ה לא זורם נגיד.....[כדי לעקוץ]
לא, רוב הזמן אני במילא עייפה