20 תשובות
שואל השאלה:
אני אתקן
אנונימית
לא הייתי זה לא מעליב זה לא קללה
לא.
אם זה מישהו קרוב אלי שאומר את זה ברצינות אולי כן
לוקח את הכל בהומור
לא
שי**יינו לא אכפת לי מה הם חושבים
האמת אני כן. זה לא באמת רק זהות מינית זה גם מה שהם מנסים להגיד עלייך בזה.
אנונימית
למה שזה יעליב
לא יודע... אני גיי ושאמרו לי שאני גיי זה לא הפריע לי. פשוט אמרתי "אופס".

אני מניח שלא הייתי נעלב. פשוט הייתי צוחק או אומר שאנלא.
שואל השאלה:
אני לא מדברת כשאומרים גיי לגיי... אני מדברת כשאומרים גיי לסטרייט או סטרייט לגיי (אם אומרים את זה)
אנונימית
אנשים שיודעים שאני טרנס בחיים לא אמרו לי שאני סטרייט וגם אם היו אומרים לא הייתי נפגע. הייתי פשוט אומר להם שהם טועים או צוחק.


כן.
צחוק זו הדרך שלי להגיב על דברים שאין להם תגובה.
אופס.
אני לא מבינה למה זה אמור להעליב..
אני בי למשל
וכשבת דודה שלי מדברת על זה
וצוחקת עליי בקשר לזה אני נפגעת
אנונימית
מכה למעלה מכה למטה וזהו
שואל השאלה:
אני לא מדברת על אם אנשים מעליבים אתכם אני שואלת אם אתם דיברתם עם מישהו והכל היה אחלה ופתאום הוא שלף אתה גיי נכון? כזה
אנונימית
פעם קראתי לילד גיי הוא נעלב, אחכ הייתי כזה יו יא הומופוב והוא התחרפן... אז אני לא יודעת אז איך זה אצל בנים, אני אישית לא נעלבת.
;(
לא כי גיי זה לא קללה זה דרך חיים
לא אין מה להתבייש בלהיות גיי.
הייתי מתעצבנת אבל כי זה לא מילת גנאי פשוט דוחה שאנשים עושים את זה