4 תשובות
את סתומה? דלקת אי אפשר סתם לתת לה לעבור צריך בשבילה איבחון ואנטיביוטיקה
לכי לרופא
שואל השאלה:
אבל דלקות עוברות עם הזמן לבד לא?
אנונימית
בדרך כלל רק דלקות חיצוניות שהם נוצרות בגלל שהעור נפתח או משהו ואז כשהפצע מבריא גם הדלקת אבל כשהם פנימיות כמו במקרה שלך הם לא יכולות סתם לעבור. גם למה לתת לדלקת סתם לעבור תמיד יש את הסיכוי שזה יתפתח למשהו יותר גרוע אז למה לא פשוט לטפל בזה מההתחלה?