9 תשובות
הכל בסדר כל הכבוד על הרצון לעזור לו, תשאיר ליד איפה שהוא היה צלחת עם מים ואוכל אולי הוא יחזור
אתה עדיין שם? אם אתה יכול תשאיר לו את זה שם
שואל השאלה:
לא אני צריך ללכת לבית ספר
לא אני צריך ללכת לבית ספר
שואל השאלה:
השארתי לו שמה
השארתי לו שמה
אז יכול להיות שהוא יבוא לשם שוב
מבינה את ההרגשה שלך, קרה לי הרבה פעמים. כל הכבוד לך על הכוונה, הרבה אנשים היו מתעלמים לגמרי.
יש סיכוי שהחתול יחזור לשם שוב, לא בטוח שהוא נעלם לנצח נצחים. בכל מקרה לחתולי רחוב יש הרבה דרכים לשרוד כי עובדה שהם רק מתרבים יותר ויותר, ככה שהוא לא ימות רק בגלל שלא הבאת לו אוכל / מים
יש סיכוי שהחתול יחזור לשם שוב, לא בטוח שהוא נעלם לנצח נצחים. בכל מקרה לחתולי רחוב יש הרבה דרכים לשרוד כי עובדה שהם רק מתרבים יותר ויותר, ככה שהוא לא ימות רק בגלל שלא הבאת לו אוכל / מים
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
כי הוא היה קטן יחסית
כי הוא היה קטן יחסית
מבין אותך לגמרי כל הכבוד על העזרה אבל תשים אוכל ומים איפה שהוא היה ותאמין לי שהוא יחזור לאכול ואולי גם יתחבר אליך
באותו הנושא: