5 תשובות
תשמעי...זה קשה אני יודעת,אבל את חזקה ואמיצה ואת תעברי את זה.אל תקראי לחיים שלך חרא כי יש סיבה למה את עדיין קיימת.את תמיד מוזמנת לדבר איתי:)❤
אני ממש מזדהה איתך, אני לא סובל את השכבה שלי (עולה ליא) כולם מושפעים ומגעילים ואני גם די בודד ולא סובל ללכת בגלל זה לבית ספר. הלוואי והיה לי כח נפשי לעבור בית ספר
אם תרצי לדבר מוזמנת לבוא לפרטי
אם תרצי לדבר מוזמנת לבוא לפרטי
את חזקה ותאמיני בעצמך! את תמיד מוזמנת לדבר גם איתי:)
תעברי בית ספר
באותו הנושא: