9 תשובות
כל היום? תאכלי עוד משהו בקטנה, ירקות ופירות יעזרו
שואל השאלה:
כן כל היום
כן כל היום
אנונימית
תאכלי עוד קצת, את תרגישי לא טוב אחכ
למשל אני לא אכלתי היום כלום חוץ מכמה עגבניות שרי והלכתי לשחק טניס, כמעט התעלפתי
שואל השאלה:
יואו
יואו
אנונימית
לפעמים אני פשוט שוכחת לאכול אבל זה לא קשור יש לי בעיה עם אוכל..
שואל השאלה:
כן זה בול מה שקורה לי
כן זה בול מה שקורה לי
אנונימית
מבינה אותך ככ, לפעמים פשוט קשה לי כל-כך לאכול
תגידי את רצינית? תתאפסי על עצמך הצורת חשיבה הזאת מתאימה להפרעות אכילה. מותר לך לאכול מה שאת רוצה!!!! אוכל זה דלק לגוף.
באותו הנושא: