6 תשובות
לא את צריכה לאכול וזה לא בריא
את יודעת שלא
את צריכה לאכול גם אם אולי תעלי במשקל הבריאות שלך חשובה יותר
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבו אני באמת גם לא כזה רעבה
אני עוד מפוצצת מהצהריים
תקשיבו אני באמת גם לא כזה רעבה
אני עוד מפוצצת מהצהריים
אנונימית
את צריכה לאכול עוד זה לא הרבה אבל במקרה שיש לך הפרע!ות אכילה אני לא אלחץ עליך פשוט כדי שתאכלי הרבה יותר מזה, לילה טובd:
לא, זה לא בריא בכלל. מבחינת כמות קלוריות, אכלת כמות שמספיקה לילד בן שנתיים וגם זה לא בטוח.. את חייבת לאכול עוד משהו, בבקשה אל תהרסי לעצמך את הגוף. זאת טעות וזה יכול לפגוע בך לטווח הארוך
באותו הנושא: