7 תשובות
חדמש כן.
חבר שלי נפרד ממני כי לא ממש שמתי לב אליו וסיננתי אותו והוא הרגיש שאני לא רוצה אותו וזה ככ לגיטימי.
(אני מרגישה ככ רע על זה אני הייתי בן אדם רע.)
השאלה אם דיברת איתו על זה וניסיתם לפתור את זה.
אם רק נפרדת ממנו בלי לדבר איתו על זה ולנסות לפתור את זה אז לא הייתי אומרת שזו סיבה מוצדקת
שואל השאלה:
ניסיתי לשאול אותו לאחרונה מה קרה וזה ולמה אנחנו בקושי מדברים והוא תמיד אומר שהוא עסוק ולא אומר לי מה הסיבה

גם שמתי לב שגם מתי שהוא פנוי הוא לא מדבר איתי והוא פחות נותן לי אהבה כמו פעם אז
אנונימית
ברור גם אם אין לך סיבה מוצדקת זה מוצדק
^^השאלה אם רק שאלת מה קרה או באמת סיפרת לו שאת מרגישה שהוא לא מתייחס אליך וניסיתי לשאול אותו מה השתנה וכדומה.

לפעמים הזוגיות משתנה עם הזמן וצריך לנסות למצוא משהו שידליק כל פעם מחדש את ההתלהבות ואת הנצוץ שיש בהתחלה.

בכל אופן, אם את מרגישה שזו ההחלטה הטובה עבורך זה מה שחשוב