13 תשובות
לא.. הוא היה איתך, כנראה שזה בסדר מפחינתו
שואל השאלה:
הוא אמר והבהיר כמה פעמים שזה לא הפריע לו, אבל חשוב לי שלא יתעוור מהאהבה וימצא את הדרך הנכונה אז עשיתי את מה שעשיתי.
אנונימית
אם זה לא הפריע לו אז תחזרי אליו. הוא הפסיד אהבה אמיתית, ואני אומר את זה בתור אחד שנשבר לו הלב בגלל דת. בת זוג שלי חרדית (אני אתאיסט מוחלט) ואבא שלה כנראה עלה עלינו, ואני מחכה לראות מה יקרה עם זה כי obviously אני לא יכול לתקשר איתה עד מוצש
אנונימי
שואל השאלה:
במקרה שלך זה שונה כי שניכם עדיין יהודים לא מדנה מאיזה רמת אמונה, אני גויה טמאה ומלוכלכת שהיה יכול להיות נורא חבל עם היינו נשארים ביחד, הוא יתגבר על זה וימצא יהודיה כשרה ואיתה יקים בית:)
אנונימית
^את לא טמאה ולא מלוכלכת ולא נעליים. איכשהו זה לא נראה לי הגיוני כל הסיפור הזה אבל אענה למקרה שזה לא ספאם.
*אהבה יותר חשובה מדת!!* אם שניכם מאוהבים תחזרי אליו! את עושה את הטעות הכי גדולה בחיים שלך אם יש ביניכם אהבה הדדית ואת לא חוזרת אליו
אנונימי
שואל השאלה:
מסורת ושורשים יותר חשובים מאהבה
אנונימית
לא אסור אבל כל הילדים שלך יהיו גוים פשוט וזה שתיי דתות שנות רצח
שואל השאלה:
זה למה זה אסור, צריך להמשיך את המורשת
אנונימית
תמיד את יכולה להתגייר אם זה עד כדי כך חשוב לך.. אבל לפי דעתי זה לא כזה משנה..
שואל השאלה:
אני לא אתגייר, אני טמאה ומלוכלכת מדי בשביל דבר כל כך טהור כמו גיור, הייתי רוצה מאוד לחזור אליו אבל כולנו יודעים טוב מאוד שהדבר לא אפשרי ולא יקרה לעולם.
נורא מוזר לי שאתם אומרים שהפרידה לא לגיטימית בהתחשב בעובדה ש99% מהעם מתנגד לחלוטין להתבוללות..
אנונימית
אין דבר כזה יותר מדי טמאה ומלוכלכת בשביל להתגייר השם סולח גם לרשעים אם הם מתחרטים על מה שהם עשו וברור שזה תלוי במעשה את לא רצחת אף אחד את רק עשית עבודה זרה ושכבת עם כמה בחורים ברור לי שהמצב שלך חמור אבל אם יש לך רצון את תהיי יהודייה כמו כל אחת ואת צריכה להבין שאת תהיי אמורה לקבל על עצמך את החובות של העם היהודי כמו לאכול כשר ולשמור שבת
אנונימי
אני חושב שהוא יגיד לך תודה בעולם הבא אם את מאמינה בהשם אסור לך לחזור אליו את מחטיאה אותו בחטא חמור למרות שלא מעניין אותו הדת את צריכה לחשוב לטובתו אני לא יודע מה מותר לי לספר לך על איסור גויה אבל את תהיי איתו באותו מקום שהוא הולך וכדי לך שזה לא אהיה בגיהנום הסבל שם הוא ברמה של פי 100 ממה שיש בעולם הזה תחשבי ששופכים אליו לבה רותחת . אני בעצמי עשיתי חטאים אבל בסופו של יום אני יהודי ומאמין שהשם יתברך יעניש אותי בגיהנום אם אני לא יחזור בתשובה על החטאים שלי
אנונימי