8 תשובות
שואל השאלה:
יש קליטה והטלפון דלוק כי בדיסקורד נגיד זה עובד
יש קליטה והטלפון דלוק כי בדיסקורד נגיד זה עובד
אנונימי
שואל השאלה:
מה זה עוד יכול ליהות?
מה זה עוד יכול ליהות?
אנונימי
שהוא חוסם אותך
שואל השאלה:
גם בחסימה זה ככה?
גם בחסימה זה ככה?
אנונימי
שואל השאלה:
איך אני יכול לדעת אם חסמו אותי ואם זה גם שאני מתקשר משיחה רגילה זה ככה אז איך זה חסימה?
איך אני יכול לדעת אם חסמו אותי ואם זה גם שאני מתקשר משיחה רגילה זה ככה אז איך זה חסימה?
אנונימי
הטלפון כבוי
כנראה אין לו קליטה
שאין לו קליטה או משהו
באותו הנושא: