4 תשובות
מתגעגעת ואז מבינה שלא באלה
אולי הבינה שהיא לא הייתה צריכה לעשות את זה או משהו
זה תלוי מה קרה בינכם כי אם לא היה לה טוב אולי בגלל זה
זה תלוי מה קרה בינכם כי אם לא היה לה טוב אולי בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא יודע לא עשיתי לה משהו רע
להפך הייתח הכי טוב אליה מבין כול מי שהיה איתה אז לא יודע בדיוק למה
לא יודע לא עשיתי לה משהו רע
להפך הייתח הכי טוב אליה מבין כול מי שהיה איתה אז לא יודע בדיוק למה
אנונימי
אז היא מטומטמת והיא לא שווה אותך
באותו הנושא: