8 תשובות
שואל השאלה:
^ זהו חשבתי לעשות באנגלית אבל כל הפואנטה של העמוד שלי זה שהכל בעברית כי אין הרבה עמודים כאלה בעברית וזה מעצבן אותי
אנונימית
מסכימה איתך, אבל לשים את השם באנגלית פשוט נותן את השם המקורי
אבל אם לא אז את יכולה פשוט לרשום "הגולש הכסוף" אבל תכניסי את זה שזה יהיה בשורה אחת, ואולי תשתמשי בפונט אחר
ועוד דבר את התיוג זכויות יוצרים הייתי מעבירה לאחת הפינות של התמונה ולא לפינה של המסגרת
וואו באמת באמת שמושלם
יפה
מגניב ממש אבל -
אני הייתי שמה במקום "הגולש הכסוף" את השם שלו באנגלית, ובגודל כזה שזה ייכנס בשורה אחת
וממתחת הייתי רושמת "הגולש הכסוף" בקטן יותר כתרגום, צמוד לשם.

ואת הסעיפים הייתי מקטינה קצת.
ממש מושלם
נראה מגניב.
נראה מוזר