11 תשובות
שלום!!
אני3>
כן
אני חי מרוול, כל האינסטגרם שלי מרוול
אנונימי
^^הסרט האחרון של ספיידרמן היה אחלה
אנונימי
מרוול זה מילה באנגלית, זה לא משנה איך כותבים את זה בעברית
אנונימי
כמובן
אכן כן אבל אני לא מתחברת הרבה