11 תשובות
שלום!!
אני3>
לתמיד :)
אני חי מרוול, כל האינסטגרם שלי מרוול
אנונימי
^^הסרט האחרון של ספיידרמן היה אחלה
אנונימי
מרוול זה מילה באנגלית, זה לא משנה איך כותבים את זה בעברית
אנונימי
כן
אני כאן :)
היי
כמובן
אכן כן אבל אני לא מתחברת הרבה
באותו הנושא: