4 תשובות
עם המשפחה שלי לא, אבל חברים כן
ברור, לדעתי אדם שעומד לידך בטוב ברע ונמצא שם זה משפחה
אם המשפחה שלי חלילה לא הייתי מאחורי והיו מתנהגים בצורה נוראית כלפי כנראה שהייתי בקשר רחוק איתם
^כנל
לא הייתי מנתקת קשר לגמרי
אבל הייתי שמה דגש על חוסר אינטרקציה משמעותי איתם