7 תשובות
בלי גרביים... תני לרגליים שלך אויר
שואל השאלה:
אוקיי, תודה.
צריכה לדעת עוד משהו לגבי זה?
בכללי כדאי לך לפוצצץ את היבלת לחטאה את המקום לשים איזה תחבושה קטנה ולישון בלי גרביים
לא יודעת בחיים שלי לא היה לי יבלת אבל בכללי לא טוב לישון עם גרבים אז ...
קרה לי כבר מאלה פעמים אז אני סוג של יודע כבר מה לעשות
קורה לי רק אחקי לבישת נעל חדשה תני לרגל לנשום ומחר תפוצצי אותה
לכי לרופא שיוריד לך אותה אל תפוצצי לבד