9 תשובות
מזעזע
בסדר שיהנו מהזמן שנותר להם, כשאני אחליט להיות בממשלה ולשים לזה סוף הם לא יחייכו.
אנונימי
נו אנונימי תעשה את זה כבר אני בטוחה שתהפוך את המדינה הזאת על הצד ותחסל את כל המחבלים האלה ^

דעתי: פשוט בושה למדינה
אין לכם מה לדאוג..
המחבלים מקבלים פינוקים בעולם הזה - כי ה' פורע מהם פה והם לא יהיו בעולם הבא (עולם שהתענוג שם גדול פי כמה וכמה מכל תענוג שיש בעולם הזה).

אז צריך להיות קצת מאופקים, ולחכות שהמשיח יבוא.
שזה מזעזע
לדעתי צריך לענות אותם ואז לזרוק אותם לצינוק עד שהם יתחננו למוות, ונשאיר אותם בחיים בשביל סבל
לתת לאזרחים לפצוע אותם ולזרוק עליהם אבנים
לפי דעתי צריך לעשות משהו במקום לחכות אבל שהיה ^^
אלוהים הגדולה^
תתפלאי אבל יש לי תוכניות מאד גדולות, ואני גם אבצע אותן, אני לא מאלה שיושבים בצד ומתלוננים על המצב, אני פועל ומשנה אותו, כרגע אני בצבא אז אין לי יותר מדי לעשות נגד זה.
אבל יבוא יום ואני אסדר פה את המדינה, מישהו צריך להחזיר עטרה ליושנה.
אנונימי
טוב אני בצד שלך בסופו של דבר נראה אם תעמוד במבחן התוצאה ^
שבעקבות המצב הזה גם אני הולך לזה