5 תשובות
בברשקה ובאורבן אאוטיםטר יש יפים
גם פעם אחת מצאתי באורבניקה נדיר ממש
לדעתי חולצות בית ספר הכי יפה שחור או לבן זה היחידות שיש לי
אם את שמה גינס תקפלי לפעמים את הלמוה שהנעליים יבלטו
לשים עגילים עדינים חישוק צמוד כאלו
שרשרת מתאימה טבעת צמיד יד צמיד רגל מה שהא לך
להוסיף חגורה או משהו
לסדר את השיער שיהיה מתאים ונוח למשך היום
את יכולה לשלוח לי הודעה בפרטי ואני יעזור לך
ולגביי גינסים יש קסטרו טונטי פור סבן ופול אנד בר
אם את לא רוצה ביקר ממש אז את יכולה בקסטרו
בפול אנד בר יש מומ ג'ינס יחסית יפה. באורבן אאוטפיטרס גם.
בגונג יש גינסים כאלה