10 תשובות
תהיי עם חברותת
לפחות לילה עכשיוו אז פחות קשה
תנסי ללכת לישון? לשמוע מוסיקה? והטיול יעבורר עוד כמה זמן נשאר?
תנסי ללכת לישון? לשמוע מוסיקה? והטיול יעבורר עוד כמה זמן נשאר?
תנסי להכיר אנשים חדשים
להיצמד לחבורות
ואם זה קשה לך תהיי בקרבת מורים או משהו כזה ותזכרי שמחר (אני מניחה) את כבר בבית
להיצמד לחבורות
ואם זה קשה לך תהיי בקרבת מורים או משהו כזה ותזכרי שמחר (אני מניחה) את כבר בבית
אנונימית
למה את לבד אויי):
שואל השאלה:
פשוט מרגישה כל כך רע כל כך הרבה בנות פגעו בי פה וזרקו סתם מילים בלי שהם התכוונו שיש הרבה מאחוריהם. ונמאס לי להיות עוד ילדה אצל כולן ולא משמעותית בשביל אף אחת (רק בנות בשכבה)
פשוט מרגישה כל כך רע כל כך הרבה בנות פגעו בי פה וזרקו סתם מילים בלי שהם התכוונו שיש הרבה מאחוריהם. ונמאס לי להיות עוד ילדה אצל כולן ולא משמעותית בשביל אף אחת (רק בנות בשכבה)
אנונימית
אם יש ילדות/ילדים שנראים לך נחמד תתחילי לפתח שיחהה (:
אלה שפגעו בך שיזדיינו את בוחרת תחברות שלך ואל תתביישי לנסות להכיר חברות אחרות
תנסי להכיר ילדים אחרים שנראים לך חמודים, תידחפי כזה שלא תהיי לבד חחח כי בכל זאת באת להנות. אני אומרת תשכחי כרגע את מה שקרה עם החברות החארות שפגעו (אני ממש מצטערת לשמוע) את חזקה אני בטוחה בזה תנצלי את הזמן תנסי להכיר אנשים חדשים ותנסי לא לחשוב על מה שקרה אל תשכחי את באת להנות:)
את יכולה לדבר איתי אם את רוצה
ותנסי להתסכל על הטבע ולחשוב על כמה יפה הוא ועל דברים שאת אוהבת ולא עליהם הם רעים ולא שווים אותך
ותנסי להתסכל על הטבע ולחשוב על כמה יפה הוא ועל דברים שאת אוהבת ולא עליהם הם רעים ולא שווים אותך
אמאלה על מה המינוסים
באותו הנושא: