7 תשובות
קצת עצוב
מבאס אבל אם זה מציק למשפחה אני יכול להבין
לא טוב, צריך לתת זמן לגורים עם האמא
זה נורא!
במיוחד שהם בשלב של לינוק מהאימא...
לפחות שיתנו להם חודש ביחד...
גם אני לא סובלת את השכר בכלבים... מטריף.
שזה טוב כי אם לא הגורים לא יצליחו לשרוד
כע זה ממש רוע ואכזריות
אני לא חושבת שזה דבר נורא, זה כן עצוב כי מפרידים את הגורים מהאמא אבל לרוב למשפחות אין את הכסף לגדל את הגורים האלה אז עדיף לתת אותם לבית שיכול לגדל אותם בידיים טובות ולספק את כל הצרכים של הגור.
וחוץ מזה יש הרבה אנשים שלוקחים את הכלבים שלהם להפגש עם האמא פעם בכמה זמן